Til toppen

Infosenter

I infosenteret vil du finne all informasjon som er nødvendig for å gjøre et godt kjøp hos oss. Få veiledning og svar på alle viktige spørsmål. Husk at vi også er her for deg på epost, telefon og chat.


 

Generelle spørsmål

Du kan alltid sjekke lagerstatus på våre varer, både i nettbutikken og i de forskjellige butikkene. Når du er inne på en vare, klikk på "Lagerstatus butikk" og velg din nærmeste butikk.
Lurer du på åpningstidene for din nærmeste Right Price Tiles-butikk, klikk på denne lenken
En ordre som er lagt inn i nettbutikken kan endres om du oppdager at du har gjort en feil i bestillingen og gitt vår kundeservice beskjed om dette før ordren sendes fra vårt lager. Du kan kansellere din bestilling ved å kontakte oss på epost kundeservice@rightpricetiles.no. OBS! Dersom varen allerede er sendt fra vårt lager kan den ikke kanselleres, ønsker du da likevel ikke bestilte varer må du benytte deg av angreretten.
Kontakt oss på kundeservice@rightpricetiles.no eller tlf. 40001180. Vi sender deg ny og riktig vare samt returseddel pr epost slik at du kan returnere varen kostnadsfritt. Har du fått feil vare i butikk, kontakt butikken.
Da kan du sende inn reklamasjon via dette skjemaet: Reklamasjonsskjema
Kontakt oss på kundeservice@rightpricetiles.no eller tlf. 40001180.
Ja, bestiller du ordren med Klikk og hent kan du hente varene i butikken du bestilte hos.
Har du kjøpt varen i butikk, kontakt butikken for retur av varen. Har du kjøpt varen i nettbutikken og fått varen levert hjem, kontakt vår kundeservice på 40001180 eller e-post kundeservice@rightpricetiles.no så vil vi hjelpe deg.
Du vil få en SMS med sporingsnummer, der du kan følge leveransen.



For andre spørsmål
RING OSS PÅ
400 01 180


Man. - Fre. 10.00 - 16.00